تبلیغات
دانلودکده مهمون من باش - اعتماد مشتریان خود را جلب كنید
 
دانلودکده مهمون من باش
دوستان عزیز می توانند جهت خرید آنلاین به آدرس جدید که در پست ثابت هم نشان داده شده است مراجعه کنند.http://rezania71.sellfile.ir
درباره وبلاگ


دانلود گزارشکار،پایان نامه، پروژه و مقالات مرتبط به رشته شیمی در تمامی موضوعات و سوالات استخدامی نفت و گاز به همراه مطالب آموزنده و خواندنی
abasrezania@yahoo.com

مدیر وبلاگ : عباس رضانیا
نویسندگان
نظرسنجی
نظر شما در مورد "دانلودکده مهمون من باش" ؟؟؟





اعتماد مشتریان خود را جلب كنید
چهارشنبه 19 شهریور 1393

اعتماد مشتریان خود را جلب كنید
افزایش اعتماد مشتریان بر عهده شما، شركت شما ، محصولات
  و فروشگاه شما است و موثرترین راه برای افزایش فروش به شمار می رود. زمانیكه مشتریان به شما اعتماد می كنند، شما می توانید قیمت بالاتری نسبت به رقبای خود به آنها پیشنهاد كنید.
    
    
    محصولات ویژه ای به آنها پیشنهاد كنید كه مدت زمان بیشتری برای تحویل نیاز دارد و مسلما آنها باز هم از شما خرید می كنند و اعتماد مشتری این قدرت را به شما می دهد. زمانی كه فروشندگان به دلیل فروش كمی كه حقشان نبوده است، تاسف می خورند، بزرگترین دلیل این است كه مشتری به فروشگاه دیگری اعتماد بیشتری دارند. این امر خبر خوبی برای شخصی است كه اجناس گرانقیمت داشته و یا فروشنده ای كه محصولات خود را با آخرین تكنولوژی های رایانه ای نمایش نمی دهد. این، بدان معناست كه برخی اوقات فروشندگانی كه اساس فروش خود را بر معیارهایی قابل اندازه گیری مانند سرعت و هزینه نمی گذارند، اغلب از روش هایی نامحسوس مانند اعتماد مشتری سفارش های زیادی برای محصولات خود می گیرند. به جای عصبانی شدن بهتر است دقیق تر عمل كرده و به پنج روش زیر توجه بیشتری داشته باشید.
    
    
    ایجاد اعتماد در شركت خود: اگر شركت شما دارای چندین گواهینامه است كه در مورد چگونگی كسب و كار شما گواهی می دهند، از آنها چندین نسخه كپی رنگی بگیرید. این گواهینامه ها را در قسمت پذیرش شركت خود به دیوار بیاویزید تا مشتریان و فروشندگان طرف قرارداد شما آنها را مشاهده كنند. این گواهینامه ها <فروشندگان خاموش> هستند.
    
    
    به عنوان مثال، اگر فروشنده سرویس سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع هستید، در مدت زمان ملاقات با مشتری خود، گواهی هایی از كسب و كار خود همانند گواهی HVAC و مدرك Better Business Bureau را به مشتری نشان دهید. هر سند باید در یك قاب ارزشمند قرار داشته باشد كه ارزش آن را تاحدودی برای مشتری بالاتر برد و اعتماد وی را نسبت به شما افزایش یافت.
    
    
    ایجاد اعتماد در محصولات و سرویس هایتان: نامه هایی كه یك مشتری راضی پس از خرید از شما می نویسد و گواهی نامه هایی كه دال بر تغییرات مثبت در كسب و كار شما هستند به خصوص پس از خرید مشتری از شما، همگی روشی خارق العاده برای جلب اعتماد مشتریان محسوب می شوند. این نامه ها كه از آنها به عنوان شهود  testimonial یاد می شود را قاب كرده و بر روی دیوارهای شركت خود بیاویزید. از شركت های دیگر نیز بخواهید نتایج شما را بررسی و ارزیابی كنند. زمانی كه برچسب آزمایشگاه را بر روی تجهیزات برقی می بینیم، اعتمادمان به امنیت آن افزایش می یابد. زمانی كه آمار مربوط با یك شركت را به همراه پاورقی بخش حسابداری مشاهده می كنیم، به آنها اعتماد می كنیم. فكر كردن در مورد كارهای آسان و سریع می تواند كمكی باشد برای آنكه مشتریان تان به سرعت و راحتی به شما اعتماد كنند.
    
    
    ایجاد اعتماد در خود: اعتمادی كه مشتری به شما می كند، آغاز همه چیز است. آیا وقت شناس هستید؟ چنانچه قول ساعت 9 را داده اما 9:10 سرقرار حاضر شوید، چگونه انتظار دارید مشتری به قول شما و حرف های شما اطمینان كند؟ چندان تمایلی ندارم كه این حرف را بزنم اما در تمام معاملات تجاری خود اخلاقیات را رعایت كنید. چندین سال پیش كه تجهیزات ایمنی می فروختم، یكی از مشتریان محصولی را سفارش داد و پول آن را پرداخت كرد، یك هفته بعد، آن را به وی تحویل دادم اما اختلاف این یك هفته را از مبلغ پرداختی وی كم نكردم. چندسال بعد، یكی از دوستان وی را ملاقات كردم و وی در مورد اشتباه من صحبت كرد و متوجه شدم آن مشتری با وی در این مورد صحبت كرده و اعتماد آنها در مجموع از من سلب شده بود. از این تجربیات درس گرفته و محتاط باشید بخصوص در مواردی كه مربوط به پول و قیمت محصولات مربوط می شود و توجه كنید كه مشتری در مورد بازپرداخت پول با من حرفی نزد اما با دوست خود در مورد این مساله صحبت كرد. مشتریان شما ممكن است اشتباهات شما را به رویتان نیاورند.
    
    
    ایجاد اعتماد در بازاریابی: هرگز در مورد محصولات خود دروغ نگویید و همواره به حقیقت متوسل شوید. این امر تمام بازاریابی شما را در بر می گیرد. مواد، نمایش محصولات و فروش آنها، انتشارات، تبلیغات، كارت های ویزیت و وب سایت ها. همه باور دارند كه هیچ تولیدكننده ای تمام خوبی ها را در خود یكجا ندارد. دلیلی ندارد راجع به خوبی های محصول یا خدمات خود دروغ بگویید. بسیار بهتر است نسبت به محصولات و بازار خود تسلط و احاطه داشته باشید. ایجاد اعتماد در صنعت خود: گاهی اوقات، تمامی صنایع از شهرت خوبی برخوردار نیستند. حتی اگر عملكردی قابل اعتماد در چنین صنعتی داشته باشید، فروش شما چالشی است برای جلب رضایت مشتری و اعتماد به كاری كه انجام می دهید. مقالات ارزشمندی را كه جنبه های مثبت پیشرفت را نشان می دهند، یافته و در چندین نسخه كپی كنید و در اختیار مشتریان خود قرار دهید تا براساس اطلاعات موجود در مورد شما قضاوت كنند. روش های زیادی وجود دارد كه می توانید با استفاده از آنها فروش خود را افزایش دهید. افزایش اعتماد مشتری به شركت، محصولات، بازاریابی و حتی صنعتی كه انجام می دهید یكی از بهترین و سریع ترین روش های افزایش فروش است. از فروش خود لذت ببرید





نوع مطلب : اصول سرپرستی و مدیریتی، 
برچسب ها : اعتماد مشتریان خود را جلب كنید، گواهی HVAC، مدرك Better Business Bureau، عتماد در بازاریابی، افزایش فروش، موفقیت در بازاریابی،
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • تعداد کل پست ها :
  • تعداد بازدید امروز از وبلاگ :
  • تعداد بازدید دیروز از وبلاگ :
  • تعداد بازدید این ماه :
  • تعداد بازدید ماه قبل :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
 
 
بالای صفحه